Darmowa dostawa.
Darmowe zwroty.
Home| Polityka zwrotów, wymiany i zwrotu kosztów

Polityka zwrotów, wymiany i zwrotu kosztów

Klient ma prawo do wymiany zakupionego produktu w ciągu maksymalnie 30 dni od daty otrzymania przesyłki.


W tym celu należy wypełnić nasz formularz obsługi posprzedażowej, wówczas skontaktujemy się z Państwem w celu wyjaśnienia wszystkich kroków niezbędnych do wymiany produktu. Musisz mieć przy sobie numer zamówienia, adres e-mail oraz produkt, na który dokonasz wymiany.


Warunki wymiany

Produkty podlegają wymianie tylko wtedy, gdy nie noszą śladów użytkowania i są w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone do klienta.

Muszą być zwrócone w tym samym nośniku fizycznym (opakowanie, pudełko itp.), w jakim zostały dostarczone do klienta, pod rygorem utraty prawa do wymiany.


Koszty wymiany

Wszelkie wydatki i koszty wysyłki wynikające z wymiany produktu (zwrotu do magazynu i ponownego wysłania nowego produktu) są wyłączną odpowiedzialnością klienta.


ZWROTY

Klientowi przysługuje 30-dniowe prawo odstąpienia od umowy na zwrot produktu, z którego nie jest zadowolony. Termin ten liczy się od dnia dostarczenia zamówienia.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z zamówionego produktu, możesz zwrócić go do naszych usług.

W przypadku niezgodności lub skorzystania z możliwości odstąpienia od umowy, możesz zwrócić produkty po ich otrzymaniu, przestrzegając następujących warunków:

Nie możesz ubiegać się o zwrot, jeśli istnieją wyraźne dowody na to, że produkty były używane. Produkty nie mogły być używane w sposób noszący ślady użytkowania. Produkty muszą bezwzględnie zostać zwrócone, odpowiednio zabezpieczone, w oryginalnym opakowaniu, w idealnym stanie odsprzedaży (nieuszkodzone, zabrudzone lub noszące ślady użytkowania przez klienta), wraz z wszelkimi akcesoriami i dokumentami.


Paczki, które nie pozwalają na identyfikację nadawcy (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia) również nie będą przyjmowane.

Skorzystanie z prawa odstąpienia będzie skutkowało zwrotem kosztów towaru (maksymalnie w terminie 30 dni od daty zwrotu). Zwrot nastąpi przelewem bankowym lub w formie bonu rabatowego w maksymalnym terminie. Opłaty za wysyłkę zapłacone za dostawę zamówienia nie podlegają zwrotowi.

W przypadku braku danych do zwrotu, zastrzega sobie prawo zatrzymania przez 30 dni do czasu podania przez Klienta informacji o sposobie zwrotu

. Jeśli w naszych usługach wystąpi błąd wewnętrzny i wysłany produkt nie odpowiada żądaniu klienta, ponosimy odpowiedzialność za koszty zwrotu i wysyłki zwrotnej.


Aby dokonać zwrotu, należy postępować zgodnie z opisaną procedurą:

Jak zwrócić produkt?

Wraz ze zwrotem należy podać numer telefonu, adres e-mail w przypadku zwrotu wartości produktu.

W przypadku rzeczy wadliwej odpowiadamy za zwrot rzeczy i wysłanie nowej, czynność ta nie wiąże się dla konsumenta z żadnymi kosztami.


Zwrot kosztów

Od daty otrzymania przedmiotu przez 14 dni ta gwarancja uprawnia do pełnego zwrotu tej samej kwoty.

Korzystając z tego prawa do odstąpienia od umowy lub bezpłatnego rozwiązania umowy, zobowiązujemy się do zwrotu kwoty odnoszącej się do zwróconych produktów (opłata pocztowa nie zostanie zwrócona). Koszty zwrotu ponosi klient.

Zwrot całości produktów zostanie zrealizowany w zwrocie równowartości całkowitej kwoty zapłaconej przez klienta w momencie zakupu, to jest wartości zakupu zamówionych artykułów.

Częściowy zwrot części zamówionych produktów spowoduje zwrot pieniędzy za zwracane artykuły. Wstępne koszty wysyłki nie zostaną zwrócone, ponieważ wysokość naszych kosztów dostawy jest globalna i nie zależy od ilości zamówionych produktów.

Jeśli przedmiot lub przedmioty nie zostaną zwrócone w oryginalnym stanie, zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zwrotu pieniędzy lub do obniżenia kosztów zastosowanych do odzyskania przedmiotu, w którym to przypadku koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.

Zwrotowi podlegać mogą wyłącznie rzeczy zwrócone w terminie, w idealnym stanie iw oryginalnym opakowaniu (produkty uszkodzone, brudne, noszące ślady użytkowania nie będą przyjmowane).


Zamówienia, których żaden element nie pozwala na identyfikację nadawcy (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia) nie podlegają zwrotowi.

Zwrot kompletu produktów będzie skutkował zwrotem równowartości całkowitej kwoty zapłaconej przez klienta na poczet ceny artykułów.

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem zostanie wysłana, gdy zarejestrujemy Twój zwrot.

Każdy zwrot dokonany zgodnie z powyższymi warunkami spowoduje zwrot pieniędzy.

Przedmioty zwrócone niekompletne, uszkodzone lub zabrudzone przez klienta lub po upływie ustawowego terminu zwrotu nie będą przyjmowane.


Klient w takim przypadku aby odebrać swój przedmiot lub przedmioty musi uiścić koszt przesyłki, o czym zostanie poinformowany drogą mailową.

Zwrotu można dokonać za pośrednictwem wybranego przewoźnika.